هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره میراکل ریزورت آنتالیا  در سال 2005 میلادی با مساحتی بالغ بر 135000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا احداث شده است. فاصله این هتل تا مرکزشهر آنتالیا 11 کیلومتر و تا فرودگاه 15 کیلومتر می باشد.

_میراکل_ریزورت_آنتالیا_5.jpg 

امکانات هتل میراکل ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، باشگاه ورزشی، اسکواش، بیلیارد، پینگ پنگ، زمین گلف، 4 زمین تنیس، 2 زمین فوتبال، زمین بسکتبال، اتاق بازی، کلاب مخصوص کودکان و نوجوانان، محل نگهداری از کودکان، پزشک، سالن زیبایی و آرایشگاه، خدمات فکس و گپی، صرافی، بار، لاندری، اینترنت وایرلس رایگان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_میراکل_ریزورت_آنتالیا.jpg

_میراکل_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

_میراکل_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_میراکل_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

 

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد . این هتل در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است . از امکانات این هتل که توجه گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب می کند می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که با مناطق سبز اطراف آن از زیبایی خاصی برخوردار شده است . این هتل همچنین دارای اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد نیز می باشد و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار ، سشوار ، وان ، صندوق ایمنی ، تلفن و ... می باشند .  این هتل همچنین دارای لابی بار و دریا بار نیز می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک و خوش طمع از این قسمت هتل استفاده نمایند .

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا :

سونا ، استخر ، جکوزی ، اینترنت بیسیم ، سالن بیلیارد ، بولینگ ، اتاق بازی کودکان ، خدمات لباس شویی ، آرایشگاه رستوران ، کافی شاپ و ... 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: